info

Agnieszka Pełka-Szajowska

Obszary specjalizacji: wdrażanie produktów i usług na rynek konsumencki

Trener

Mówi o sobie, że jej misją jest pomaganie biznesowi i organizacjom w podejmowaniu lepszych decyzji oraz efektywniejszym myśleniu.

Jest psychologiem społecznym, nauczycielem akademickim (m.in. na studiach MBA i podyplomowych), certyfikowanym trenerem biznesu, edukatorką, prelegentką na konferencjach. Menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem (m.in. nagroda Superbrands dla najlepszej polskiej marki tołpa – jako współtwórca). Ekspert Concordia Design, gdzie pracuje z dużymi i średnimi firmami. Certyfikowany Master RMP. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Współtwórca metody i narzędzi DECISIONthinking.pl.

Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie przy projektowaniu zmian i tworzeniu usług, produktów oraz doświadczeń w oparciu m.in. o lepsze zrozumienie człowieka.
Buduje mosty między psychologią i (neuro)nauką, a biznesem (m.in. psychologia decyzji np. konsumenckich czy menedżerskich, zarządzanie, teaming, L&D, creative problem-solving, human-centered design, krytyczne myślenie), jako podstawę stosując rzetelną wiedzą pochodzącą ze sprawdzonych praktyk i badań evidence-based dotyczących m.in. psychologii zachowań człowieka oraz behavioral insights/ekonomii behawioralnej.
Ukończyła studia MBA oraz 2 uczelnie wyższe. Pasjonatka książek (zwłaszcza naukowych) oraz żeglowania. Jest współwłaścicielką w firmie thinkAHEAD (www.thinkahead.space).